torsdag 1 april 2010

Lurefix!

1 april idag och det var dags att skämta gärnet! :P
Hur gick det då?

  • Min mamma gick inte på mitt sms om att jag hade bajsat på mig och inte vågade gå ut från toaletten utan att någon av mina kollegor skulle märka det.....
Min mamma är smart!

Men min syster fick hjärtat i halsgropen då jag skickade-->
  • ”Fan Emma jag hade sex med en kille igår som du tydligen dubbar med! Blond, men jag kommer inte ihåg hur han såg ut för jag var full:-( vet du vem de e?”

    Emma svara då-->

    ”Va??? haha ingen aning om vem det kan vara…Lång, kort, tjock smal? har jag träffat honom? Vi kanske bara har dubbat i samma film eller serie, vi kanske inte har träffats:)”

    Jag svarar-->

    ”Jo ni hade setts och han trodde jag var du så jag spelade med :-)

    Emma försöker då ringa mig utan någon framgång. Istället skickar hon ett sms med ”RING MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

    Jag satt mitt i en lektion och kände att hon kanske får panik snart om jag inte ringer *vilket hon fick haha* så jag stoppade där och skrev-->

    ”Det är 1 april idag va? Har någon skämtat med dig än?”


    Jag själv har klarat mig utan problem :)

    Ibland leker livet! moahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar